.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هم اندیشی نمایندگان مجلس و مدیران صداوسیمای مرکز مازندران
نشست مشترک نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی با مدیران صداوسیمای مرکز مازندران امروز برگزار شد.

به گزارش شمال نیوز، نشست مشترک نمایندگان مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی با مدیران صداوسیما مرکز مازندران امروز پنجشنبه ۲۶ تیرماه در صداوسیمای مرکز مازندران برگزار شد.

رسانه استانی خانه نمایندگان برای خدمت رسانی به مردم است

دکتر ابراهیمی مدیر کل صداوسیمای مرکز مازندران در ابتدای این نشست، نمایندگان مردم مازندران در این دوره از مجلس را نمایندگانی؛ مردمی، خدمتگزار، پاک طینت، اجرایی و مردمی دانست و ابراز امیدواری کرد این گروه از نمایندگان دستاورد‌های خوبی برای مردم کشور و به ویژه مردم مازندران در ۴ سال فعالیت خود داشته باشند.

 

او رسانه را دستیار مجلس در خدمت رسانی و اطلاع رسانی به مردم دانست و افزود: رسانه استانی خانه نمایندگان ملت برای خدمت رسانی به مردم است و ما آمادگی داریم برای اجرای برنامه‌های توسعه و پیشرفت استان با نمایندگان همراهی کنیم.

مجلس کانون انتظار و امید مردم است

کریمی فیروزجایی دبیر مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی، مجلس را کانون انتظار و امید مردم اعلام کرد و گفت: پرهیز از حاشیه سازی‌ها و ورود نکردن به مباحث بی اهمیت، تلاش در راستای مطالبات مردم که مسائل اقتصادی مهم‌ترین آن است و بررسی راه‌های مقابله با تحریم‌ها از جمله مهم‌ترین برنامه‌های هیات نمایندگان مازندرانی به همراه دیگر نمایندگان حاضر در این دوره از مجلس است.

 

او با بیان اینکه فضای کنونی میان نمایندگان مازندران در مجلس صمیمانه با نگاه مشترک به دغدغه‌ها مشکلات و راه‌های توسعه کلانشهر مازندران است ،گفت: برنامه ریزی و راهکار اندیشی برای مشکلات مردم مازندران در حوزه‌های مختلفی مثل آب شرب، آب کشاورزی، کاهش هزینه‌های تولید و نهاده‌های کشاورزی به عنوان اقتصاد اول مازندران؛ از اولویت‌های نمایندگان استان در این دوره از مجلس است.

 

دبیر مجمع نمایندگان استان همچنین از راه اندازی مجدد مجتمع تولید جوجه لاین بابلکنار تا پایان امسال خبر داد و افزود: با راه اندازی مجدد این مرکز ۴۰ درصد تولید جوجه یکروزه کشور که پیشتر عمدتا" از کشور انگلیس تامین می‌شد در ایران تهیه و تامین می‌شود.

 

باقرزاده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار هم کارآفرینی و اشتغال و افزایش تولید را از جمله مهمترین و موثرترین راهکار‌های افزایش درآمد ملی و نماد مقاومت در برابر جنگ اقتصادی و تحریم‌ها دانست و از رسانه استانی خواست در اعتمادسازی نسبت به جذب سرمایه گذار و معرفی ظرفیت‌های فراوان استانی بیشتر تلاش کنند.

 

کمال علی پور نماینده مردم شهرستان‌های قائم شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ در مجلس نیز، مجلس یازدهم را مهیا برای سنگ بنابودن برای مجالس انقلابی بعدی اعلام کرد و افزود: سیاست‌ها و برنامه‌های این دوره از مجلس برای سه حوزه سیاسی، اقتصادی و اجتماعی به سود مردم تعریف شده به گونه‌ای که مجلس یازدهم از هم اکنون برای مدیریت ساخت و ساز مسکن در کشور گام‌های نخست را محکم برداشته است.

 

علی پور با اشاره به جایگاه برتر مازندران در حوزه‌های معدنی از جمله ذخایر فلورین، زغال سنگ، گرانیت و ... ابراز امیدواری کرد از ظرفیت‌های حوزه معادن مازندران برای توسعه استان بیشتر بهره گرفته شود.

 

بهرام سعادتی یکی از نمایندگان مردم بابل در مجلس شورای اسلامی به عنوان دیگر سخنران حاضر در این نشست،تغییر نگاه دولت نسبت به مازندران به عنوان استانی که با ارائه خدمات ملی، اما بودجه استانی دریافت می‌کند را از دغدغه‌ها و برنامه‌های مشترک نمایندگان استانی دانست.

 

او افزود: مجلس یازدهم، پرچمدار مبارزه با فساد خواهد بود و برای اصلاح ساختار اقتصادی و به ویژه نظام بانکی، مدیریت فرهنگی؛ سبک زندگی ایرانی اسلامی، مطالبه گری و نظارت‌های گسترده در این دوره از مجلس برنامه‌های ویژه‌ای داریم.

 

سعادتی از تلاش برای بازنگری کارشناسانه در خصوص طرح انتقال آب از دریای خزر به مناطق مرکزی کشور هم خبر داد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.